4-р байр

№21 оригийг энчаанаас

Зээ би нэгэн сайн эм болж өөрийнхөө болон найзнхаа тухай нэг амьсгаагаар бус нилээн хэдэн өгүүлбэрээр хэлье.

Намайг Хаагий гэдгийн. Манай аав чинь америкийн анхны ерөнхийлөгч Обама байхгүй юу. Тэр үедээ л америкийг шуугиулж байсан ганц цагаан арьстан гэдгийг хүмүүс анддаггүй юмдөө. Харин одоо дахин нэр дэвшээд хуучин цагаа дурсан шуугиулж байгаан. Ээж маан монголын сайхан бүсгүй, топ модел Одгэрэл. Тэгээл би монгол байхгүй юу. Ээжийгээ дуурайгаад шав шар, ядаж аавыг дуурайсан бол цав цагаан байхгүй.

Тэр ч яахав би дээрээ нэг эмэгтэй ахтай, эрэгтэй эгчтэй айлын том. Айлын том хүүхэд байх чинь бас хэцүү шүү, ах эгч 2ыгоо хархаас эхлээд л.... Миний төрсөн өдөр саяхан болсышдээ нээрээ, дөрвөн жилд ганц тэмдэглэдэг болхоор би үеийнхээ хүмүүсээс 4 насаар залуу байдын. Тээр жил намайг төрж байхад тэнгэрт 7 нар байсан гэнэлээ. Тэгээл зургаан нарыг нь Дуваа сохор өвөө маан буудаж унагаснаас хойш 4 жилд арвангурван сарын нэгэн гэж тохиодог болсон гэсэн. Надаас өөр ганц хүн бас тэр өдөр төрсөн байдаг гэсэн. Тэр хүнийг хэн гэлээдээ би нэрийг нь мартчихжээ нээх урт Арабийн шэх нар шиг л нэр байсан. Гэхдээ саран дээр амьдардаг гэж байна лээ тэр .

Миний андыг харин Хуугий гэдийн.

Хуугий маан даанч энэ өдөр төрөх гэж байгаад хульхидуулаад дараа өдөр нь төрцийн байна лээ. Ээж нь Хилари Клинтон шдээ. Ээжийгээ дуурайгаад нээх боб бор царайтай.

Найзыгаа бичих болсон шалтгаан гэвэл бид хоёр хамтдаа Яармагын дэнжээр мөлхөж, өнхөрч, Долоон буудлын довуудаар дэмий тэнэж, Чингэлтэйн шороог үмхэж хүлхэж, идэж өссөн байхгүй юу. Өсхөөс найзалсан Хуугий маан мартаж болшгүй сэгсгэр байгаам.

За тэгээл цэцэрлэгт явлаа, сургуульд орлоо дандаа л хамт....

Харин сургууль төгсөөд цаг хугацааны аясаар бид хоёр холдон холдсоор....... салъя гэж салаагүй салаа замын эрхээр бид хоёрын мөнхийн нөхөрлөл, үүрдийн үерхэл төгсгөл болж байлаа. Ер нь бол төгссөн байсымаа. Тэгсэн нэг сонин манантай, цастай, бороотой өдөр ... хийх юм олдохгүй Банжигдаж байгаад....

Багын анд Хуугий-тайгаа дахин учирсан билээ. Ингэсийн.... яаж учирваа гэхээр... Банжигийн Мэдлэг гээл нээх гоё чаат байдышдээ тэнд би гивүүрээл явжийлаа, тэгсэн хэн нэгэн дуудах шиг болхоор нь эргээл харсан чинь нэг хачин юм "юугаа хараав? " гээл тэгдийн... би ч эхлээд дуугай л байлаа тэгсэн дахиад л тэгдийн... тэсэлгүй хэл амаа билүүдээл, хөл гараа савалцаал, маажилцаал уралцаал байжээсэн чинь ... харин нээх танил такчик хэрэглээл нэг хүн дундуур ороол ирлээ шүү. Яг л сургуульд байхад зааж байсан таакчик. Шууд л бодлоо энийг хэн ийм сайн хэрэглэдэг билээ гээл тэгсэн анд маан санаанд оржийшд. Нэг газар сураад төгссийм болхоор яалт ч үгүй нэг нэгнээ байгаа байдлаар нь таниж байлаашдээ.

Тэд үед би цай ч үгүй, царай ч үгүй гэдэг шиг л болчоод явж байсын. Хүн харвал бараг л үргэж зугтаахаар л амьтан явжээлаа.

Аан тийн бид хоёр ТУИС-г төссөн юм. Манай сургууль чинь : Хэрүүлийн мэргэжилтэн, хөхүүлэн дэмжицгч, хэрүүлийг таслагч, зодооны дасгалжуулагч, хөгжөөн дэмжигч бас яс хаялтын мастер гэсэн мааш олон амьдрал дээр яг хэрэг болдог хичээлүүдээр тусгайлан сургадаг байхгүй юу.

Тэгээд энэ завшааныг ашиглаад найзтайгаа дахин учирсандаа хязгааргүй их баярлаж байгаагаа хэлээд мөн Банжиг нээтийн атмаануудад талархжийнаа. Түүнчилэн Завхан аймагт суугаа аав ээж, ах дүү төрөл төрөгсөддөө Сар шинийн мэндийг далимдуулаад дамжуулчий. Та бүхэн Сайхан найдаараай.

Наадаарай гэснээс өнөөдөр хариж ёолкоо засахгүй бол болхоо байж байгаан байна шдээ тээ.

Ингэс гээд өндөрлөхгүй бол гадаа байгаа хэдэн гахай маан талаар нэг тараад өгөх нь.... Гарах гээл байхад чинь яджийхад хажууд Номин талстын "Явах цаг боллоо” араажуугаар яваад байхын. Би энэ Номин талстыг чинь "Цэнхэр дурдан алчуур " гээл Пионерийн дуу дуулдаг байхаас нь л сонсож ирсиймдөө. Хөөрхөн хэдэн охидууд байдышд. За тэгээд дараа жилийн Валентинаар дахин уулзацгаая.

0 comments:

Post a Comment